Friday 14 November 2014

O mojej minimalistycznej garderobie

Minimalizmem interesuje się już od około roku i powoli wdrażam go do akcji w różnych aspektach życia
Dzisiaj o garderobie. 
Moja ciąża dobiega już do końca (!!) chciałam wiec przygotować się na to co będzie ‘po’ i sie zorganizować. Zainspirowana tym wpisem ubieraj sie klasycznie wkroczyłam do akcji. Przeczytajcie koniecznie! Cały blog jest cudowny ale ten wpis wspaniale upraszcza zaplanowanie minimalistycznej garderoby.

Ponieważ wydaje mi się ze w zlocie jest mi tak dobrze jak i w srebrze decyzje o bazie chłodnej podjęłam ponieważ w szafie miałam już dużo szarości i czerni. Przede wszystkim szary płaszcz z zeszłego roku i czarne kozaki które są nowe. 
Mało kto zaczyna od pustej szafy wiec jeśli i wam jest dobrze i w bazie cieplej i chłodnej możecie postarać się wykorzystać ubrania które już macie w swojej kolekcji. Zróbcie tylko skrupulatne porządki i pozbądźcie się zniszczonych czy za dużych/małych ubrań.

Mam w planie karmić piersią było wiec dla mnie ważne żeby do biustu był ‘łatwy dostęp’ (stąd tez koszule i luźniejsze bluzki) i żeby ubrania były wygodne (płaskie obuwie, jeansy, legginsy) 
Z narodzinami ‘najmłodszego’ będę miała tez mało czasu dla siebie wiec nie ma w moim zestawie nic strojnego, w tym sezonie stawiam na wygodę, ciepło i prostotę. Wiem ze będę głownie w domu i na placu zabaw wiec nie inwestuje w sukienki i akcesoria. Torebka to porostu moja nappy bag.



Moim akcentem kolorystycznym jest bordowy ponieważ już miałam bordowe adidasy, czapkę i aztecki szalik w tym kolorze, a pasuje dobrze i do granatu, i do czerni, i do szarości.

Kupiłam tylko nowe koszulki i podkoszulki bo te z przed ciąży były zniszczone.

Dokupić muszę tylko szara parkę i szalik w bordowa kratkę a na srebrny zegarek oszczędzam. 
wszystkie inne ubrania już miałam.... zgubione w tłoku starych szmat.
Jak widzicie jest u mnie tez sporo granatu, kolor ten porostu lubię tak samo jak i czarny. 

Polecam bardzo stronę Polywore gdzie można bardzo szybko swój zestaw ułożyć, tam możecie tez zobaczyć detale mojego zestawu, pozdrawiam.

No comments:

Post a Comment